על הפסטיבל

פסטיבל הסופרים ירושלים

פסטיבל הסופרים הבינלאומי התשיעי בירושלים יתקיים השנה במתכונת יוצאת דופן והיברידית. לצד מפגשים דיגיטליים עם סופרים וסופרות בינלאומיים אנו נרגשים לחזור ולקיים אירועים פיזיים אצלנו במשכנות שאננים, אחד המקומות הקסומים והיפים בארץ. על אף השנה המאתגרת שעוברת על עולם הספרות, לא ויתרנו ויצרנו עבורכם תוכנית עשירה ומפתיעה עם מיטב הכותבים מישראל ומרחבי העולם. ספריהם החדשים של מחצית מן המשתתפים הבינלאומיים עתידים לראות אור בארץ לקראת הפסטיבל, ואנו שמחים לגלות איך הספרות, כמו תמיד, גוברת על קשיי המציאות וממשיכה להסעיר ולרגש אותנו.

אנו גאים לספר לכם כי פסטיבל הסופרים ירושלים הצטרף השנה ל-Word Alliance, ארגון המאגד תחתיו את פסטיבלי הספרות החשובים והמעניינים בעולם כיום ויוצר רשת קשרים ענפה בין קהילות שונות בסצינת הספרות העולמית.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לארבעה ימים מעוררי השראה של פיקניקים אסורים, מופעי ספרות ומוסיקה, סיורים ספרותיים, סדנאות ייחודיות, פרוייקט פודקאסט מקורי, תערוכות ומפגשים בלתי שגרתיים וכמובן - שיחות עם כותבים וכותבות מכל רחבי העולם ומישראל.


הסופרים והסופרות הבינלאומיים אשר ישתתפו השנה בפסטיבל הם סלמאן רושדי (בריטניה/ארה"ב), ג'ונתן ספרן פויר (ארה"ב), ונסה ספרינגורה (צרפת), הרלן קובן (ארה"ב), אבני דושי (ארה"ב/דובאי), עמנואל מוזס (צרפת), דומניקו סטרנונה (איטליה) ולין אולמן (נורבגיה).

הירשמו לניוזלטר

  2021 כל הזכויות שמורות משכנות שאננים ©